Main menu

Background

လုံလင်-ရွှေလီ အမြန်လမ်းမကြီးအား ဖောက်လုပ်ရေးလုပ်ငန်း စတင်တော့မည်

Tue, 05/31/2011 - 07:28 -- Anonymous (not verified)

လုံလင်-ရွှေလီ အမြန်လမ်းမကြီးအား ဖောက်လုပ်ရေးလုပ်ငန်း စတင်တော့မည်               တယ်ဟုန်တိုင်းနယ်စပ်ဒေသလမ်းပန်းဆက်သွယ်မှုနှင့် စီးပွားကုန်သွယ်မှု တိုးတက်မြင့်မားလာစေ ရေးအတွက် သယ်ယူပို့ဆောင်မှု မြန်ဆန်ရေး အဆက်မပြတ်လုပ်ကိုင် ဆောင်ရွက်လျက်ရှိသော လုပ်ငန်းများ အနက် ကီလိုမီတာအရှည် ၃၅ဝ ရှိတဲ့ မန်စီလမ်းပိုင်း တာရွေ့မီးရထားလမ်းကြောင်းအား စုစုပေါင်း ယွမ် ၁၄၇ ဘီလီယံ ရင်းနှီးမြှုပ်နံှပြီး ဖောက် လုပ်သွားမှာဖြစ်ပါတယ်။ ကွမ်တာ့ရထားလမ်းမှ စတင်ခဲ့တဲ့လမ်းကြောင်းနဲ့ ဆက်စပ်ပြီးနောက် တာလီခရိုင်၊ ယံပိမြို့၊ ယုံးဖင်မြို့၊ လုံရံနယ်မြေ၊ လုံလင်မြို့၊ မန်စီ၊ ရွှေလီခရိုင်စတဲ့ တိုင်းဒေသများရှိ ကျေးလက်မြို့ရွာများကို ဖြတ်ကာ ဖောက် လုပ်မှာဖြစ်ပါတယ်။              နိုင်ငံတော်မှ အဆင့်များသတ်မှတ်ထားပြီး ပထမအဆင့်မှာ တစ်လမ်းမောင်းရထားလမ်းကြောင်းနဲ့ လျှပ်စစ်ဓာတ် ရထားလမ်းကို ၆ နှစ်အတွင်း အပြီးတည်ဆောက်သွားမှာဖြစ်ပါတယ်။ လောလောဆယ် မန်စီရထား လမ်းပိုင်းအား သတ်မှတ်ပုံစံအတိုင်း အကောင်အထည်ဖော်ရန် ရေးဆွဲနေပြီဖြစ်ပါတယ်။ လုံရွှေအမြန်လမ်း ကြောင်းဖြစ်တဲ့ မန်စီ လမ်းပိုင်းမှာ လုံလင် (လုံဆမ်းဂိတ်စခန်း)မှ ရွှေလီ (နောင်တောင်း) အမြန်လမ်းကြောင်းထိ ဖြစ်ပြီး လမ်းကြောင်းများ အဆုံးမှာ တရုတ်နဲ့ မြန်မာနှစ်နိုင်ငံ နယ်စပ်ဖြစ်တဲ့ ရွှေလီ (နောင်တောင်း) ဖြစ်ပါတယ်။ မြန်မာနိုင်ငံ ဗန်းမော်မြို့ကစတဲ့ လမ်းကြောင်းအရှည် ၁၅၇ ကီလိုမီတာရှိပြီး လုံလင်၊ မန်စီ၊ ကျယ်ဖန်၊ ကျယ်ရှမ်၊ တက်ကံျုး၊ ဝမ်တိန်၊ ရွှေလီ၊ နောင် တောင်းနဲ့ လွယ်ယင်ထိ ဖြစ်ပြီး ယွမ်ငွေ ၁ဝ၉ ဘီလီယံကျော် ကုန်ကျမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ ၎င်းလုပ်ငန်းများ ကန်ထရိုက် ခေါ်ယုူနေပြီး ဇွန်လမှာ လုပ်ငန်းများ စတင်အကောင်အထည်ဖော် ဆောင်ရွက်သွားမယ်လို့ သိရပါတယ်။ Source: မန်စီခရိုင်အပတ်စဉ်အထူးထုတ် သတင်းစာ၊တင်လတ်